Головна
  Адміністрація
  Вчителі
  Вчителям
  Учням
  Батькам
  Історія села
  Наш відпочинок
  Самоврядування
  Медалісти школи
  Газета
  Галерея





zamihivs@rambler.ru

Заміхівська
Заміхівська
загальноосвітня школа І-ІІІ ст.
загальноосвітня школа І-ІІІ ст.
Газета
Жовтень, 2012                    Знання - сила knowledge is power Francis Bacon
 Календар
1 жовтн¤ 331 до н. е. Александр Македонський здобув перемогу над перським царем Дарієм III

1661 р в Англії відбулися перші перегони на яхтах: король  арл II обігнав свого брата Джеймса

1967 У радянське телебачення розпочало регулярні кольорові передачі.

3 жовтня 1942 німці вперше випробували ракету Фау-2

1952 Лос-Анджелесі зроблено перший відеозапис на магнітну стрічку

4 жовтня 1535 р Надруковано першу англомовну Біблію

1875 р засновано університет у Чернівцях

1957 початок космічної ери (1 штучний супутник)

5 жовтня 1880 р запатентована перша кулькова ручка

7 жовтн¤ 1253 короновано короля Данила Галицького

1959 радянський супутник Луна-3 зробив перші знімки зворотного боку Місяця.

10 жовтн¤ 1932 р У Запоріжжі запустили Дніпрогес.

13 жовтня 1582 р В Італії та інших католицьких країнах юліанський календар (старий стиль) замінено на григоріанський (новий стиль)

16 жовтня 1813 р Битва народів.

17 жовтня 1113 р споруджено  Київо-Михайлівський золотоверхий собор

1962 р гурт Бітлз уперше виступив на британському телебаченні

18 жовтня 1867 р Росія продала Аляску Америці

1967 р радянський космічний апарат Венера-4 уперше здійснив посадку на Венері

21 жовтня 1492 р відкриття Америки  Колумбом

26 жовтня 1636 р Заснований Гарвардський коледж

IOI2012 ZOI2012
1 жовтня 2012 розпочалася обласна заочна олімпіада з інформатики, а днем раніше - 30 вересня, закінчилась 24 міжнародна, яка відбувалась в Італії. Українці вибороли чотири медалі(1 золота, 1 срібна, 2 бронзові). Сергій Нагін, у якого кращий з нашої команди рейтинг - золота медаль, брав участь минулого року у нашій zoi2011(і не тільки в ній). який алгоритм успіху, як навчитись перемагати?  Кращі результати за наші у білорусів. Їх Геннадій  Короткевич - другий (588балів з 600) після американця. В 2011 в Таїланді був першим (600 з 600 можливих),в 2009 - 2010 теж був першим. У 11 років - "срібло" міжнародноњ олімпіади з інформатики серед школярів. Останні три роки - золотий хід по турнірах та чемпіонатах. Нічого подібного у світовій історії олімпіадного програмування ще не було. За останній навчальний рік у хлопця більше десятка дипломів. Серед них крім "традиційних" - успіхи в республіканських олімпіадах з математики та фізики. Батьки - Володимир і Людмила  Короткевич - програмісти, працюють в Гомельському університеті. Батько розробив для нього в дитинстві доступну ігрову програму користування комп'ютером.  Колега батьків по кафедрі , відомий гомельський педагог Михайло Долинський, дав Гені книжечку, щоб хлопчик прочитав і почав писати програми... У другому класі на республіканській олімпіаді він взяв друге місце, що дає право без іспитів вступити до технічного вузу. Якось вирішував завдання про тіло, занурене у воду. На той момент Гена ще не знав закону Архімеда. І сам для себе його відкрив ... - Як так виходить, що все виходить? - запитують його. - Кажуть, талант, але, думаю, це нескромно, - Гена акуратно підбирає слова. - Дуже багато чого зробив батько. Часто він приходив на допомогу. Програмування - це те, що мені цікаво. Інакше б я не присвячував йому стільки часу. - ... А роки тренувань? - Раніше займався кожен день. Але зараз немає часу, я постійно беру участь в інтернет-змаганнях, і це рівносильно якісним тренуванням.
Univer.by вже не раз писав про інтелектуальні подвиги гомельських програмістів на конкурсах світового рівня, як вчити генія, чи існує гомельський інтелектуальний феномен - на всі ці питання Михайло Семенович відповів в інтерв'ю журналісту Univer.by. Гена Короткевич - знаменитий білоруський школяр-вундеркінд. Нещодавно він став переможцем міжнародної олімпіади з інформатики IOI-2009, ставши при цьому наймолодшим переможцем за всю історію змагань. Розкажіть докладніше про його досягнення. Гена Короткевич - чемпіон світу з програмування серед школярів і цим все сказано. В серпні 2009 року відбулася міжнародна олімпіада з інформатики в болгарському Пловдиві, де Гена показав своє найвище досягнення. Там від кожної країни було по 4 кращих програміста, в тому числі з Росії, Китаю, США. Всього більше 300 чоловік з більш ніж 75 країн. Виходить, що раз він серед них став кращим - немає нікого краще у всьому світі. При цьому тоді він був учнем 8 класу. Одному з попередніх чемпіонів поляку був 21 рік, коли він став чемпіоном. При цьому були переможені сотні учасників вже у фіналі, але були ж і національні відбіркові олімпіади. Тільки в Білорусії брали участь у відборі близько сотні людей, і так в кожній країні. Тобто це мільйони, а якщо брати Китай - то десятки мільйонів людей.

Білоруські олімпійці.

Першу медаль міжнародної олімпіади Гена взяв після 5 класу. І весь цей час він був наймолодшим учасником і призером міжнародних змагань. Що переважає у цього хлопця - талант чи працьовитість? Перш за все, це його здібності. Багато в чому, це заслуга його батьків - Володимира Аполлоновича і Людмили Іванівни. Вони теж дуже хороші програмісти, працюють у нас на кафедрі. Другий момент - це його власна праця. Я знав величезну кількість людей, які на перший погляд також виглядали дуже здібними, але в області програмування все потрібно множити на працю. цього у Гени не відняти. Ну і, звичайно, стаж. При всій молодості, інформатикою Гена займається вже 8 років. При цьому він займається 20 годин на тиждень, а всі інші наші олімпіадники - по 6. Навіть при інших рівних умовах, він повинен рухатися швидше, ніяк не применшуючи його здібностей, так як показані ним результати дійсно унікальні. Хочу сказати, що перший свій диплом він узяв на республіканській олімпіаді, будучи учнем 2 класу. Також Гена виграв безліч інтернет-олімпіад. Якщо людина талановита, вона може проявити себе у багатьох областях. Зокрема Гена багато років професійно займався тенісом, брав участь у чемпіонаті республіки і був кращим в області. Мабуть, він стояв перед вибором між тенісом і інформатикою та зробив вибір у бік останньої. Як ви тренуєте чемпіонів? « 2006 року мене запросили займатися підготовкою збірної команди Білорусії до міжнародних олімпіад з інформатики. За результатами республіканської олімпіади вибирається 8-10 чоловік, з яких потрібно буде вибрати тих чотирьох, які на міжнародні змагання поїдуть. Гені ж потрібно допомогти їм якомога краще підготуватися. Під час першого відбору ми організуємо 4 дуже складні олімпіади, близькі за складністю до фіналу міжнародного чемпіонату. Фактично ми проводимо 4 змагання за умовами, дуже близьким до фіналу. За результатами цих змагань ми відбираємо кращих, щоб статистично відібрати кращих. Починали ми з 6 таких змагань, але потім я провів анкетування серед хлопців і загальна думка така, що краще 4. Два тижні проводимо так: понеділок-вівторок і четвер-п'ятницю тури двох олімпіад. Середа, субота та неділя - відпочинок і дорозв'язування. Намагаємося організувати відбір так, щоб втома не впливала на результат. Хлопці вирішують 3 завдання 5 годин, відправляють їх на тестування, після якого відразу ж отримають результати. Потім ми обговорюємо завдання, обмінюємося ідеями, і робота над помилками. - цей час теж відбувається і самонавчання. Тобто 2 дні вони вирішують, потім один або два дні - відпочивають. З одного боку, мені хочеться, щоб вони вирішили всі завдання, з іншого боку, не хочеться їх перевтомлювати, з третього, змушувати теж не хочеться. Тому у нас введена така система, що, якщо вони всі разом зможуть дорішати всі завдання за два дні - ми купуємо торти. При цьому кожен отримає частину торта, пропорційну кількості зданих особисто завдань. Виходить, що є якийсь стимул що-небудь робити, з іншого боку, необов'язково - не отримаєш торт. Мені здається, працює. Всі разом: трохи азарту, колективізм, адже їм потрібно всім разом вирішити, необов'язково кожному, вони розбиваються на групки, якщо з'являється кілька проблемних завдань. Перед фінало міжнародної олімпіади ми збираємося так, щоб збори закінчилися за тиждень до змагань і проводимо ще раз 4 таких же змаганнь, але з умовою, що це вже не відбірковий тур. Ми завжди збираємо більше людей, ніж їде на олімпіаду - для підготовки на майбутнє.В одному зі своїх попередніх інтерв'ю ви згадували про курс для школярів Вчимося думатиї. І цьому можна навчити? В основному в школі вчать запам'ятовувати, відтворювати. І на уроках математики, і на літературі. З іншого боку, важливо не запам'ятовувати, а думати. Саме в школі і потрібно цього вчити, і починати в молодшій школі, оскільки в цьому віці ще якось можна вплинути на дитину, на її працелюбність і навички вміння думати. Добре, коли видно, що дитина більшого досягла, тому що вона витратила більше часу, тому що вона здібніша. Але я бачу, хлопці сидять і витрачають однакову кількість часу, вони однаково мотивовані, а результати зовсім різні. Оскільки мені цікавий кінцевий результат, я задумався, чому, в чому різниця. Мені здалося, що я прийшов до такого висновку, що одні мають навички думати, а інші ні. І тоді я перейнявся питанням, що таке думати. Я почав роздумувати над прийомами, які дозволять розвивати навички думати. Я користувався інтернетом, читав, радився. На поточний момент я виділив 21 таку розумову операцію (наприклад, порівняння, аналогія, уява, аналіз, синтез, абстракція), класифікував їх. Ми спробували робити такі завдання, які працюють на ці розумові операції. Незважаючи на те, що діти це називають грою, всі вправи вибудувані цілеспрямовано. Сама система навчання п'ятирівнева. Для тих, хто не вміє читати, - 3 рівні складності. Питання в тому, чи працює методика, наскільки вона ефективна? Ну, мені видається, так. На жаль, тут не проводяться чемпіонати, і можна тільки орієнтуватися на якісь наші зовнішні відчуття. Ми бачимо: дитина прийшла, вона не вміла, не знала, а от займалась і тепер вона вміє і знає. Поки тільки так. А зі студентами, майже дорослими людьми, ця методика працює? Я намагаюся і лекції, і практичні заняття для студентів організувати таким чином, щоб створити умови для зростання. Важливо проводити заняття в цікавій формі. я хочу, щоб ті 68 годин, які їм належить працювати згідно навчального плану, вони працювали, сиділи і чесно вчилися чомусь. Оцінки студенти отримують автоматично під час семестру. Коли приходять на екзамен, я просто переношу в відомість їх оцінки, і все. Я не можу навчити студента, якщо він не відвідує пари. Причини, з яких я вважаю, що студенти повинні ходити на заняття. По-перше, я намагаюся підібрати матеріал, який допоможе в професійному зростанні. По-друге, я намагаюся підібрати матеріал, який носить і фундаментальний характер. По-третє, уміння вчитися. Мені видається, що це взагалі найголовніше. По-четверте, я намагаюся організувати цікаві за формою заняття. По-п'яте, автоматична система виставлення оцінок. Пропуски в даному випадку віднімаються в геометричній прогресії. За контроль теорії, практики додаються бали, а за пропуски - віднімаються. це стосується всіх пропусків..Мій стиль навчання - це створити умови для зростання.
джерела:http://www.univer.by/kak-v-gomele-rastyat-chempionov-po-programmirovaniyu/2806 http://it.tut.by/248390


zamihivs@rambler.ru
| Головна | Адміністрація | Вчителі | Вчителям | Учням | Батькам |
| Наш відпочинок | Самоврядування | Медалісти |
| Галерея | Газета | Історія села |
Copyright © 2012 Заміхівська ЗОШ All rights reserved.

Hosted by uCoz